Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Fredag!

Av Evelina - 20 februari 2009 07:45

Tänk att det gått 1 vecka till! Tiden går så himla fort!


Idag är det fredag och vi ska till Sollefteå och ta kort till mitt körkort som behöver förnyas. Vet ni att det var 60kr billigare att ta korten i Sollefteå än i KRamfors! Tror dock jag ska till KRamfors ändå för det var halva reapriset på terra cotta. Återstår att se om det är allt som är på halva reapriset. har sett jacka till barnen där :-)


Sedan ska jag nog köpa papper med fast det blir i Sollefteå tror jag! I helgen ska vi nog mest bara vara hemma för det har varit MYCKET ett tag nu. Imorgonska jag ut och gå i alla fall! Men det tar bara 1h så resten av dagen vet jag inte vad det blir!


Agaton har skaffat en MYCKET dålig vana tycker jag.... Han varknar 05.15 VARJE DAG! Utsövd är inte direkt ordet för dagen..... Peter skulle försöka hålla honom vaken igår tills efter lunch men han somnade på golvet ;-) Stackarn men det blir ju liksom en ond cirkel på nåt sätt om han kunde sova till 06.15 skulle han kanske orka vara vaken längre!

 
 
Ingen bild

Joanna

20 februari 2009 22:04

Jag är tveksam till om korten verkligen blir billigare, det är längre till Sollefteå och bensin kostar ju oxå=) Dessutom så skulle du ju ändå till Kfors=) Puss på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards