Alla inlägg under mars 2009

Av Evelina - 20 mars 2009 19:37

Ja det verkar inte bättre än att jag håller på bli förkyld så det var nog tur att vi inte besökte C idag och hennes lilla Nova......


Agaton är piggare men matvägrar fortfarande så vi mutar honom lite med det han äter = gröt, välling och kakor..... Hon som annars äter ALLT. Nej nu ska jag och Peter spela WII som vi lånat av min snällakusin krisse!

Av Evelina - 20 mars 2009 07:43

Agaton är fortfarande sjuk och har feber. Han hade inte så mycket imorse så KANSKE är han på väg att bli bättre!


Jag jobbar till 16 eller 16.30 idag så sedan blir det till att åka hem och äta middag ev handla först.


Vi hade ju endel planer för helgen nu vet jag inte vad det blir av dem eftersom Agaton är sjuk. Tror dock inte vi bara ska sitta inne i alal fall för det är ju så himla TRIST! Går ju så himla mycket nu på jobbet och överallt så jag är nog smittbärare jämt kan jag tänka mig.... När man är upp i allt jämt och aldrig får nåt. Det troligaste är väl att det är jag eller Tuva som smittat ner Agaton... Men vi ser det positivt han kanske har gjrot bort alla smittor innan dagis :-)


Av Evelina - 19 mars 2009 19:36

Så har vi varit med Agaton till doktorn och det är inget fel på honom eller han har nog ett virus. Inget större fel på öronen, inget större fel på halsen, bra snabb sänka. Rossel i lungorna och 39,7 i feber..... Så om han inte är pigg efter helgen skulle vi höra av oss. Så när vi kom hem fick han alvedon + ipren så nu är han feberfri fast man ser på honom att han inte är frisk..... Nåja det trista är att alla våra planer för helgen nog går om intet...


Ikväll har vi varit med Tuva på barnens vasalopp. Det gick bra och borfar var barnvakt till Agaton som nog grät en hel del efter ett tag.... Tur att morfar är härdad!

Av Evelina - 19 mars 2009 19:36

Av Evelina - 19 mars 2009 07:06

Kan inte förstå att Agaton fortfarande är sjuk.... Han blir väl inte direkt bättre heller så idag blir det ett samtal till VC 39,6 hade han i morse.... Nu har han fått ipren och alvedon så nu är han i alla fall och leker LITE........


Ikväll ska vi på Vasaloppet med Tuva. Får se om jag och Peter far och morfar får vara barnvakt eller om det blir jag och TUva bara. Vi får se hur det är med Agaton.


Jag har inte jobbat någon em denna vecka men det har ju inte blivit så mycket gjort eftersom Agaton bara vill sitta i knät.. Vilken tur att det itne är imorrn vi ska till Stockhom utan nästa helg!

Av Evelina - 16 mars 2009 07:11

Efter en natt med alldeles för lite sömn för mig, Peter och Agaton som hållit oss vaken kommer här de utlovade bilderna :-)

Av Evelina - 15 mars 2009 22:14

Blir tyvärr bara 2 bilder då Agaton bara skriver men det kanske kommer fler imorrn!


En bild på gamla Klara som var helt galen då de andra hundarna sprang iväg. Man kan INTE tro att hon är 12 år! Andra bilden är åt fel håll på Tuva då hon hämtat sitt pris

Ovido - Quiz & Flashcards