Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

Torsdag!

Av Evelina - 2 juli 2009 19:21

VARMT! Det är ävl en rätt bra beskrivning av dagen!


Imorse fick barnen vara hos mormor och morfar medan jag var och handlade och vattnade hos Laukkas. När jag kom för att hämta dem var markus och Bea där så Tuva följde med dem.


Agaton hade fått glaqss och jordgubbar till lunch av mormor och morfar så han somnade direkt när han la sig isängen. Vid tre tiden gick vi runt mo och innan dess vattnade vi och smakade av våra egna jordgubbar. *MUMS*


Till middag blev det tacos. Peter är fortfarande VÄLDIGT allergisk så vi har inte varit ute så mycket ikväll. Hoppas den där medicinen hjälper bättre än det gör nu sedan annars får han nog åka till doktorn igen..... Eller så är det väldigt extremt med gräspollen nu....


Agaton badade i poolen och sedan kom Tuva hem så nu ska de lägga sig och vi ska väl gå ner en stund!


Hoppas det fina vädret består på lördag eller söndag för vi tänkte åka till Risön och bada. Annars far vi nog till Rövarbyn.... Vi får se!

 
 
Ingen bild

Christina

3 juli 2009 11:57

Kan säga att det är EXTREMT mycket pollen nu. Tror det är pga det varit varmt så länge. Jag kan inte heller vara ute och mediciner kan man glömma då man ammar... :( Jag har väntat på regn i flera dagar nu så att luften ska rensas!!! Kramis!

 
Vix

Vix

3 juli 2009 22:33

Hej. Poolen är 66 cm i höjd och 244 cm i diameter. Kostar 595:- på Rusta. Jätteskönt. Dock är vår gräsmatta också lite i vinkel men det funkar. Fast nästa år tänkte vi bygga en liten ramp att ställa den på.

Kramen.

http://vixens.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards