Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Sjukstuga!

Av Evelina - 5 juli 2009 21:19

Imorse lekte Tuva med Julia och det gick bra menb framåt em blev hon så otroligt gnällig. Det brukar hon inte vara så vi passade på att ta febern på henne och 38,0 hade hon. Även Agaton kändes varm 37,7 så inte riktigt feber men inte riktigt bra. Hon säger att hon har ont i halsen så jag får väl se om det blir VC imorgon bitti eller inte....


Peter åkte och fiskade och jag och barnen var hemma. Jag och Tuva låg på soffan och jag slumrade nog till någon minut och vaknade av att hela världen snurrade. Jag var superyr. Brukar jag aldrig vara. Blev så illa att jag till coh med kräktes. Det har hänt förut men det var riktigt längesedan nu... Funderar på vad det kan bero på.... Antingen så hade jag ätit nåt dåligt eller så är det för att jkag gungade med barnen en massa innan. Bara att konstera man håller på bli gammal.... Är iallafall mycket piggare nu så det känns riktigt skönt!!!!

 
 
Ingen bild

Joanna

6 juli 2009 21:04

Usch då - hoppas ni mår bättre nu - hela familjen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards