Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Regnet det BARA öser ner!

Av Evelina - 9 juli 2009 21:14

Jaha i dag hade vi väl inga planer mer än att vi är ganska så less på att bara vara hemma i detta urtrista väder. Ingen bil hade vi heller eftersom Peter försovde sig i morse.


Jag och barnen gick till Bollsta och åkte buss till Kramfors. Sedan gick vi till Erikshjälpen och det var riktigt bra. Sedan gick vi till Dollar innan vi var in på stan i Kramfors. Handlade en lastbil på Erilkshjälpen och presnt till kalaset Tuva ska på nästa vecka.


Sedan skulle vbi testa nya fiket när Peter slutat. Där var överfullt så vi gick på konsum istället.... Det vi trodde var arraksbollar var chokladbollar (såna bakar jag billigare själv) sedan fanns inget mjölkfritt till Agaton och vi trodde att han skulle vara nöjd med mariekex. Det var han INTE. Så vi kommer nog aldrig fika igen där. Eller så länge Agaton ska ha mjölkfritt. Han kräktes nu ikväll med så jag vet inte jag......


Nåja på konsum hittade vi mjölfriabullar. Som man kanske kan fundera på om de var mjölkfria eftersom han kräktes ikväll??


Ikväll kom i alla fall farmor och hon hade köpt gosedjur till Agaton på IKEA. Han älskar dem sedan fick barnen pyjamaser/natlinnen. Det tackar vi för.


Vi visade farmor Tuvas inflamerade mygg bet som farmor la om eftersom det tydligen behövdes. Tur att andra är mer kunniga än vad jag och Peter är :-)


I alla fall så är Tuva lite prickig vilket många barn är nu. dessa sitter lite konstigt till så vi får se om det blir bvc imorrn eller inte. Hon var väldigt hängig ikväll och hon är fortfarande lite svullen i halsen men vi får väl se.. Hon är inte direkt sjuk. Imorgon är det tänkt att hon ska vara med en kompis på dagen så jag hoppas hon är frisk för det har hon sett fram emot!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards