Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

Toppenlördag!

Av Evelina - 19 juli 2009 06:38

Igår hade vi en riktigt härlig dag. PÅ morgonen såg inte vädret allt för lysande ut måste jag ju erkänna.... Så vi bestämde oss för att åka till Borgtjärn och fiska väl där insåg vi att det ju skulle bli bra väder så då tog jag och Agaton vagnen och promenerade hem.


Väl hemma åt vi lunch och packade badkläder innan vi for till risön. Där är verkligen väldigt fint måste jag säga. Barnen badade och badade óch även vi. Efter 3,5h for vi hem då vara Agaton så kall att han var blå tro inte han ville vara på land för det.....


Vi stannde hos farmor en sväng då Tuva väldigt gärna ville det väl hemma blev det middag ute. MUMS. SEdan vattnade vi allt som behövde vatten innan vi gick in och åt av Tuvas hemmagjorda glass.


När barnen somnade blev det lite scrap jag ligger ju MASSOR efter mig så det var välbehövligt. Snart har jag fixat julbilderna som ska scrappas från förra julen så då är det bara våren, bröllopet, Mallorca oxh denna sommar kvar. MASSOR alltså. Vio la oss tidigt för även mamman och pappan var trött efter badet!


Nu ska jag ut och promenera. Vågen var INTE min vän i morse så jag tänker inte skriva nåt idag :-)

 
 
Ingen bild

Joanna

19 juli 2009 09:44

Men du brukar väl inte skriva om vågen i bloggen?!?! Har jag då aldrig sett. Jag tycker du ska blogga även fast vågen inte är din vän idag - det kan ju vara så att du är full i vatten nu då det är såhär varmt? Eller ska ha PMS - då kan det oxå gå upp!! Kram på dig tjejen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards