Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Evelina - 7 juni 2009 19:57

Av Evelina - 7 juni 2009 12:34

Sitter och kollar på vinter overaller till mina barn så här innan sommaren börjat :-)  Men de är på rea nu och knappast sedan....


http://shop.reimashop.se/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_reima&Itemid=36&category_id=1000&product_id=3763

  Till Agaton



Till Tuva

http://shop.reimashop.se/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_reima&Itemid=36&category_id=1000&product_id=3856

 Salaca, 070, 116


Sola, 600, 92 Eller denna till Agaton


kommer ändå aldrig kunna bestämma mig med vi får se om det inte shoppas till agaton för den som är till Tuva gick inte att ha i torkskåp och då dagisfröknarna här inte kan håll koll så kläderna inte hamnar där så vill jag HELST ha såna  kläder till mina barn som kan vara i torkskåpet....


Nej nu ska vi på kalas!




Av Evelina - 7 juni 2009 09:00

Idag är det söndag och EU val. Såklart ska vi rösta :-)


Peter ska hjälpa till på valet idag så han blir borta nästan hela dagen. Det stund han är hemma ska vi åka och fira Hugo som fyllt 5 år.


Nu har jag bättre på hårfärgen som var riktigt risig. Man vill ju gärna inte se ut som en risbuske i håret :-)

Ovido - Quiz & Flashcards