Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Evelina - 15 juni 2009 19:19


http://www.svenskscrapbooking.se/


Hoppas verkligen min cuttebug kommit så jag kan använde den på midsommarcroppen :-) !!!! De delar dessutom ut lite blogcandy nu så kolla in deras sida!


Nu är det 1 dag kvar till min ledighet börjar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Evelina - 15 juni 2009 06:28

Nu är det måndag igen så nu ska vi väl ta och göra en liten lista över vad som ska göras denna vecka!


Måndag: Jobb 8-16.30 sedan tänkte jag ut och gå ikväll så håll tummarna för vädergudarna för jag vill helst inte gå i regn!


Tisdag: Jobb 7-13.30 sedan är det SOMMARLOV! Tänkte nog klippa gräset och sedan ev gå en promenad


Onsdag: Ska vi till svärmor eftersom Palla fyller år. Peter börjar jobba heltid. Ska gå en prommis med har jag tänkt!


Torsdag: Far vi till Sundsvall för 2 nätter på hotell. Blir Birsta på torsdag


Fredag: Tänkte vi åka på Norra berget och fira midsommar


Lördag: ??????


Söndag: Kommer Tuvas överraskning!

Ovido - Quiz & Flashcards