Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Evelina - 8 juni 2009 18:32

Ja det är ju en ofta förekommande fras här hemma konstigt nog säger inte Agaton det :-)


Däremot säger han

Mamma

Pappa

MIMI = MIN

MEMEME= Mer

Bi = Bil

bwum= Det alla bildar, motorcyklar, traktorer mm

 DÄ Dä= Där


Idag på jobbet har vi spelat brännboll. Lärarna mot femmorna. LÄrarna vann så det var riktigt skoj. Min rygg uppskattade inte det lika mycket känner jag nu för den gör riktigt ont.  Men det var väldigt kul jag till och med varvade :-) Fast vissa elever tyckte att fröknarna sprang för sakta..... Hmmm hur ska man tolka det???


Har bakat chokladkola kakor nu ikväll för vi ska bjuda barnen på torsdag. Vår ugn är helknäpp så de blev rätt hårda måste jag säga..... Men jag väljer väl de bästa till jobbet :-)

Ovido - Quiz & Flashcards