Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Evelina - 9 juni 2009 22:59

Till helgen är det ju stadsfest här och då brukar Tuva ALLTID vara sjuk. Detta året KANSKE det hinenr gå över hon fick alvedon nu. Het som en kamin utan feber men med huvudvärk....  Inget dagis imorrn i alla fall för henne!

Av Evelina - 9 juni 2009 18:57

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_ViewProductCompare-Delete;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000CIOqrODm


Vad är det för skillnad på själva datorn? Ser ju att det är skillnad på siffrorna fast jag fattar inte vad

Av Evelina - 9 juni 2009 14:56

Nu har jag köpt vinter overaller till mina barn det blev dessa:


Versa 614, 92 Agatons


Salaca, 070, 116 Tuvas


Corno, 070, 01 Tuvas


Odense, 329, 56 Tuvas fast den är röd.


Blev även ett par vantar till mamman :-) Nu slipper vi köpa det till vintern!

Av Evelina - 9 juni 2009 07:42

Denna vecka har jag inget extra jobb alls inbokat och det måste jag säga känns ganska så skönt :-)


Till helgen är det stadsfesten och varje gång vi tänkt gå har Tuva varit riktigt sjuk. Detta året verkar inte bli något undantag för hon var lite varm imorse ingen feber riktigt. Hon ska på dagis idag men med den hostan blir hon säkert sjuk!


Annars har jag en grym träningsvärk. Är jag verkligen så dåligt tränad att 1h brännboll ska få mig att ha ont ÖVERALLT???!!! Gympan kan ju inte ge mycket....

Ovido - Quiz & Flashcards