Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Evelina - 24 juni 2009 21:40

iDAG kom den äntligen min CUTTLEBUG

 Cuttlebug


Jag har hunnit testa den med men det är inte scrappingväder för tillfället utan det får bli senare.


Imorse blev jag uppringd av rekotrn på daigs. Hade helt förträngt att jag erbjudit min tjänster i sommar men när hon ringde sa jag ändå ja..... Så nu ska jag jobba v30 på Peter första semestervecka. Då har jag beställt regn :-)


När jag varit på mötet om det så var vi på OK där träffade Tuva Alice och sedan följde hon med henne hem och badade.


Agaton och jag lekte ute med Ella och Alvin en stund innan vi åt lunch. Agaton pekar nu på ALLA bilar särskillt lastbilar och traktorer gillar han. BRRRRM säger han :-)


När agaton sov skulle jag baka mjölkfria kakor till honom som vi kan ta med om vi ska bort eller så i sommar. När Peter kom hem hämtade vi Tuva och lämnade henne till farmor och var sedan på barn så nu har vi mer info. På fredag sjka jag till Övik själv så då ska jag på Coop och handla lite mjölkfria grejer :-)


Sedan bjöd farmor oss på god middag och när vi kom hem så klippte vi gräset nu SOVEr barnen och jag ska ta mig an bomben som slagit ner i Tuvas rum.

Ovido - Quiz & Flashcards