Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Evelina - 27 juni 2009 21:42

Så var det så lördag. Riktigt skönt med helg om ni frågar mig :-)


Imorse var det ju bara jag, Peter och agaton så efter frukost gick jag och agaton morundan medan Peter vattnade hos Laukkas. De är ju som bekant i Thailand. När vi möttes gick vi hem och sedan åkte jag på brukshundsklubben. Trodde vi var själva där vi som skulle planera tävling men det var full aktivitet!


Peter hade precis lagt Agaton när jag kom hem. Peter han är väldigt allergisk. Desto äldre han blir desto värre blir det så på måndag ska han ringa VC och se om det går att få några starkare allergipiller...... Så han har snorat och kliat ögonen mest hela dagen och varit inne stundvis.


När Tuva kom hem åkte Peter och hon och köpte glass. MUMS!!!!!


Annars har barnen plaskat i en badbalja. Blev inte nåt bad idag. Imorgon funderar vi på flogsta eller kanske valasjön eller nåt


Nu har vi OLIDLIGT VARMT inne så jag ska nog ta en dusch!

Ovido - Quiz & Flashcards