Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Evelina - 26 juni 2009 19:49

Vilken underbar dag!


Jag har varit i Övik och shoppat idag vilket var varmt men sällskapet var trevligt så då spelade det ingen roll.


Imorse lämnade jag barnen till mamma och pappa så fick de vara där sedan for jag till Jennie. Hennes vovve är verkligen söt sedan bar det av ner på stan!


Jag har mest handlat till MIG! Det ni är en riktig högoddsare! Jag har köpt:


Nya träningsskor till hösten. (Får satsa på beach 2010 eller nåt)

5 nya BH:ar behövdes verkligen + 1 par trosor. Triumph alltihopa för 240 kr vilket jag klassar som fynd :-)

2 tröjor med dragkedja till Tuva

1 par byxor till agaton

 2 böcker till Agaton 1 med fordon och 1 med husdjur. MYCKET uppskattat samt en del mat

Sockar mm


Nu ikväll har vi varit och badat så HIMLA skönt så det blir det nog imorrn när jag planerat lydnadstävlingen på fm..... På söndag blir det kanske flogsta

Ovido - Quiz & Flashcards