Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Evelina - 13 juni 2009 17:13

En cuttlebug är en scrappinggrej som man kan stans ut saker med. Exempelvis bokstäver så det är det jag ska ha alfabetet som jag köpt till.


Nu ska vi klä oss och åka till Kramfors och kika lite!!!!!!

Av Evelina - 13 juni 2009 10:57

Känns verkligen som jag bara strör pengar just nu. Igår var vi till Kramfors och där fanns MÅNGA roliga erbjudanden så det blev en hel del shopping till barnen, 2 par skor till mig som jag borde haft på skolavslutningen men jag får väl ha dem nästa år :-)


På kvällen var vi till Kramfors men det var hutlöst dyrt på tivolit. 35 kr för en karusell!!!!! Fatta om man hade MÅNGA barn. Tur man bara har en som åker än så länge...


Nåja i morse beställde jag min efterlängrade cuttlebug och ett alfabet. Dyrt men det har stått på min önske lista LÄNGE. Peter köpte ett nintendo WII och det har också varit på önske listan länge.


Tuva har blivit väldigt intresserad av BH:ar. Här om dagen frågade hon när hon skulle få börja med bh.... Jag tycker att hon ska bli minst 12 år först... Det tycker inte hon. Skulle aldrig ta på henne en bikini heller. Hon har badbyxor och badlinne. Fick köpa större än vad hon ska ha för att inte magen ska vara bar. Helt bedrövligt tycker jag!


Idag ska jag fika med Maria och Christina. Ska bli riktigt trevligt och ikväll blir det stadsfest!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards