Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Söndag!

Av Evelina - 28 juni 2009 19:02

Vilken härlig dag!


Jag började dagen med morundan sedan har jag ju vägningsdag idag och resultatet var -0,7 totalt -1,4. Hade gärna fått vara mer men det komemr väl. Har nu kvar 7,8 kilo till mitt första mål!


Efter frukost åkte vi till Valasjön men det var inte så varmt på morgonen. Så när Agaton blev hungrig och Tuva blå så bestämde vi oss för att åka hem. Väl hemma åt vi lunch och sedan sov Agaton då låg jag och solade men det var äckligt varmt måste jag säga...


Sedan var vi till JOhan och maria och barnen lekte vi blev bjudna på glass. MUMS och så köpte vi vår nya dator så imorrn ska vi byta så nu ska jag skriva upp mina favoriter.


Vi ska nu ägna kvällen åt att paketera tradera försäljningar. Vi har sålt lite game cube spel och kläder 600 kr får vi in på det :-) Känns riktigt bra faktiskt.


Veckan som kommer ser väl rätt tom ut. Tuva ska sova hos farmor någon dag, jag ska försöka promenera alla dagar utom max en, på onsdag blir det grillafton på Kramm och på fredag ska vi fara på Dämsta och kolla/lyssna på Showbiz tänkte vi. Ananrs ska Peter jobba till 16 varje dag för de har MASSOR med jobb tydligen..... Det kunde han göra fram till semestern så det lät ju hoppfullt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards