Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Tisdag!

Av Evelina - 30 juni 2009 21:45

Imorse kom farmor och hämtade Tuva. Tuva hade tjatat sedan hon vaknade att farmor skulle komma. Dessutom var Linus med och det visste inte Tuva. Hon blev nästan lite ställd :-) Men hon packade snabbt med sig alla saker innan hon for. Blev mycket packning men jag antar att regnkläderna inte behövdes :-)


Jag och Agaton gick till mormor och hämtade Klara sedan gick vi runt mo. Riktigt skönt och VÄLDIGT varmt men man är nöjd när man kommer hem! Då kom Markus och hämtade Klara och sedan hängde vi tvätt och busade lite innan vi gick till Alvin och Malin. Agaton badade med alla kläder i Alvins pool. Sewdan kom Ella och Helena med så det blev en del surr alltid trevligt. Tuva tycker det är SÅ TRÅKIGT när vuxna står och bara pratar så det var nog tur att hon inte var hemma :-) Agaton blev bjuden på Mariekex av Kalle. Det gillade han!


När Agaton ätit lunch och skulle sova passade jag på att röja upp i Tuvas rum. Sedan surfade jag och när Agaton vaknade var vi och handlade. Först var vi till Bollsta men där var det så himla urplockat så vi for till Kramfors. Först på Dollar och sedan på Konsum. Efter middagen var vi faktiskt inne. Peter är så himla allergisk och nu klipper de åkrarna omkring huset.


Vi har även hunnit med att ta reda på och tvätta tvätt. Så HIMLA TRÅKIGT men nödvändigt.


KOm precis på att vi nog glömt en maskin nere så den ska jag väl hänga innan jag lägger mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards